McNeil

hej hej, hemskt mycket hej...
idag får det bli ett sjukt snabbt iunlägg där jag bara vill meddeela om att jag fått ett nytt jobb, på mcneil som synare. börjar på måndagen den 5 maj. utbildning i en vecka sen börjar jag jobba. NAJS. känns riktigt jäkla skönt att jag äntligen fått ett nytt braa jobb. kommer jobba två skift okså, så det blir lite mer fyllning i kassan. gillar jag. =)

nä, återigen måste josse sleepa nu för hon ska upp imorgon och jobba sin sista dag på zoegas. nice. ska bli skönt. kommer dock saknaa mina arbetskolleger himla fruktansvärt mycket, men inget säger att vi aldrig kommer ses igen.

nä, puss och kram och gonattski.

=)
image22

löv änd piis !

Kommentarer
Postat av: Tesse

Schysst att man blir omnämd för att man fixat jobb till dej.. ;P (pik pik, feeet pik!)

2008-04-30 @ 12:14:34
Postat av: josse

men böla tesse. får jag väl nämna det någon annanstans, kanske nästa gång jag skriver om det nya jobbet. man kan inte gnälla sånt! :P
tack iallafall

2008-05-01 @ 09:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0