Uppsägning - sjukt nöjd

jaha då har man sagt upp sig från jobbet. nog lätt det bästa jag gjort mot mig själv på länge. varför ska man stann på ett jobb när man långt ifrån stortrivs med det man gör ? seriöst, ett år och åtta månader har jag varit på samma ställe och den senaste tiden har jag min kropp bara fyllts med ångest innan jag skulle dit. då är det fan något som inte stämmer. det är fan inte för enkelt heller när chefen beer sig som en idiot mot en. otacksamma jävla fanskap. ingen respekt alls, ingen sympati eller jävla känsla på mänsklighet.. typiskt nog så stortrivs jag med mina arbetskamrater, har så sjukt kul med våt lilla gäng. det är fan glädje. gillar er starkt.
jja, nu får jag kämpa med att söka jobb intensivt som fan, I can do it, bara ta det jag kan få så länge. har ett sjukt stort sug efter at pstudera vidare också, känner bara att jag vill göra något med mitt liv. just nu står det bara stilla och vet inte vilken väg jag ska välja. finns så många, men vilken är den som jag ska vandra med. finns så många möjlighter o chanser här i livet, men jag vet inte vilken jag ska välja, så mångsidig och så myckt är så jävla intressant. men för att göra det lättast för mig själv Måste jag välja En väg, och vilken är den... står helt stilla, jag kan inte komma fram till något..
självklart får jag ju söka jobb först och när jag väl fått ett så kan jag börja fundera och planera kring studier.

I vilket fall som helst så ångrar jag inte alls att jag sagt upp mig utan att ha något säkert att gå efter,  men nu mår jag bra iallafall.. :))

nä nu ska jag fortsätta med att se vad denna fredag har att e mig.

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0