receptionist dagen

jaha, idag hade man sovmorgon eftersom man skulle sitta i receptionen istället för mitt vardagliga jobb, började då klockan 9 på morgonen, rätt så stor skillnad från klockan 6 varje dag, niice, slutar dock klockan halv fem.
sitter här o tar emot samtal från jobbiga konsumenter som ska klaga etc. eller idioter som kommer in o ska söka jobb sen frågar efter MITT telefonnummer, HELL NO, vad är du för en. och het va du DOCK inte som du påstod.
jaja, händer inte så mycket som sagt, så det blir surfing på aftonbladet , facebook (vad annars) , mejlen , CV mekk så jag kan ordna ett ordentligt till att söka annat jobb, börjatr nämligen bli SJUUKT trött på detta jag har haft nu i ett o ett halvt år . visst, trivs med mina arbetskamrater som fan dock, men cp jobbigt fysiskt o psykiskt, finns ju tyvärr en del personal som man bara vill skjuta också !
Hade dock planer på göteborg nu ett par dagar, att flytta upp med matsan, men det blev för mycket obalans i planeringen, och eftersom ja är som ja är, så klarar jag inte av det. så jag får se, drar nog fan snart från detta stället o lever livet någon annanstans. här står det ju helt jävla stilla. händer inget i mitt liv. vill möta nya utmaningar, nya människor, nytt liv, ny kultur, nytt uteliv ( :P ) . NYTT NYTT !!!

GE MIG ETT JOBB NÅGON ANNANSTANS !!!! (Känner du någon som kanske känner någon som Kanske känner Någon annan som vet en ledig tjänst, någon ANNANstans än här !)

jaha, denna kvällen ger då mys med löövElla !! hem efter jobbet, bajsikleeta till henne, käka poppade coorns.. dricka täääh, och , det viktigaste får tuunajjt, GREEYS BÖRJAR IGEN ! ja jag ÄR lök, med det är bara så Jävla bra, okeeh !?

image5

CE MOI ET LÖÖVELLA

Imorgon blir det mys hos catja.. Valentines day. film och , lätt utan och tveka vad ni tre ÄN säger, så BLIR det tårtbakning, och den SKA vara hjärtformad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0