Semester vecka , oh yeah!

fyy fan vad askönt detta är. ÄNTLIGEN är vecka nio här, min semstervecka. måndag idag då, har haft en liten shoppingrunde med catja nere i stan, gått runt ÖVERALLT för att kunna beställa den kycklingspetten med JORDNÖTSSÅS, men fan så är det bara buffe på alla kina restauranger, ÄNTLIGEN hittar vi en man kan få sin favvis på. jag och catja tar samma, hon är Hälften så stor som mig, och ÄNDÅ äter hon upp allt och TOM börjar rensa min tallrik, haha , VEM är det NU som är FEETE !? ;))
köpte mig typ 5 toppar och lite annats mått. så, mänadens shopping done. nu ska pengarna spenderas på annat.

- STOCHOLM NÄSTA !
ska hälsda på anne nu i veckan, åker upp på torsdag kväll och stannar där till söndag kväll. ska bli riktigt kul att äntligen få se hur anne har det, OCH att få träffa den lille 08 an !! blir väl en del partay och utflykter där uppe. ska bli fruktansvärt kul.

igår hände något otroligt för mig, kan inte direkt berätta det här. men det betydde något så mycket för mig, ÄNTLIGEN. äntligen var det bekräftat, äntligen kunde man slappna av. men framåt får man se. rätt mycket som hänger i snöret just nu. men glad som f a n är jag iallafall.

jaha, imorgon ska man då tatuera sig, SHIEET vad nojig jag är. AHH det gör säkerligen inte så jävla ont. dyker upp en bild på den sen. :)

nä nu ska jag gå och hoppa på catja lite. pallaer inte sitta här och skriva mer.

Sasha mys


Goollis


Catja och jag



KÖSS HAJ

Kommentarer
Postat av: Jacky

haha, du e så söööööde!
tänk jag visste inte att du hade en blogg!!
men du? nu läser jag din - så nu MÅSTE du läsa min!!
hehehe Pusspuss!
å du? de där som är så "äntligen".. fan va jag är glad för din skull!

2008-02-28 @ 14:29:34
URL: http://sagasimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0