då blir man sambo

GAAAH!

What to say what to say... lycklig!? hell yeah!

jag och min babe fick idag en lägenhet, en 4:a på tror det va 75 kvm eller så, helt nyrenoverad. Sjuukt fin, nära ill jobbet och allt. kunde inte bli bättre, nu när jag bor hos mormor o morfaroch han hos jim.

sen har man fått MEGA lön, or so to speak.. så både krediten och sparkontot har fyllts :D


orkar inte skrivka mer... men fy fan vad jag är lycklig... !!

puss på dig min lille meskedonk.



senare under kvällen ...

har jag suttit nere med tjaajorna nere vid kvick i och lyssnat på musik och druckit litta vin. och ätit chips, självfallet! :)
nu är jag hemma iaf, ska in i duschen sen sleepa ruset av mig :P... fy satan, jag är såå jävla glad nu. vi har fått lägenhet jag och min tolle, ska bli fint. flyttar den 16:e.. så idag om två veckor. ska bli helt jävla underbart. nyrenoverad och ält !

duschen, Jao !
 
puss och gunätt

Kommentarer
Postat av: karro

vad roligt :D
kram

2008-06-02 @ 17:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0