Inför flytt

Dagen då det var den 10:e..

Denna dagen började med att jkag gick upp och lagade mat till mig och mormor,morfaro ch peter.. så jag kunde få någon mat med mig på jobbt, korvstrognoff, shiet, first time and it turned out to taste GOTT SOM FAN faktiskt,. ja, jag skäms men jag ÄR inte den bästa på matlagning, inte heller på att åtminstonde att Sätta igång och laga något. men jag lyckades, without probs.
Då ska man jobba eftermiddag idag, eller ja, hela veckan, till torsdag, ledig fredag, som jag alltid är på eftermiddagsveckan. Måste prata med min cheefsi, nag Catja, får IKKE glömam det, eller ja, måste få tillfälle osse.
Att man är ledig på fredag passar utmärkt, då har jag och peter fått nycklarna till lägenheten så då blir det inflyttning direkt. GUD vad det ka bli underbart. just nu bor jag hos mormor o morfar med en jefla resväska, och saknar Alla mina saker, peter bor typ här också, killen han bor hos hans tjej är hemma o hålsar på det är kanske inte så lämpligt eller kul at störa då. förstår man. iaf så är tiden knapp innan vi bor tillsammans jag och min kärlek. snabbt har det gått men ångrar inte En sekund att vi tar detta steget.
Fick dock reda på att hyran var lite hägre än vad hon sa (hon missförstod antagl min fråga så fick fel inform.) men  men, 9030, visst LOTS OF MONEY, men situationen ser ut som den gör och det är NITE kul, vi har inte vårt, vi har inte ens vårt Eget längre, so why not slå it together och chansa på att vi får det bra och det tvekar jag inte en sekund på. sen däremot, hälften av hyran är vad man ändå hade fått betala för en fin och bra etta i stan, och etor är fan inte lätt att få tag på längre heller. 2ahand? FORGET IT! inte igen.
jaha, då ska regnet fylla våra dagar nu fraöver, förhoppningsvis inte för länge, men visst, visst kanske det behövs och visst kommer fet säkerligen bli skönt. men dessa soliga dagar är j ubara för underbara.!

neeh, nu ska jag ut och ta en cigg, DET ska jag också sluta med !! (Hur många gångr har inte folk hört mig säga det).. men jag menar det ,allt ska bara bli lite mer stabilt, för tillfället är allting just nu litta rörigt. UNDANFLYKTER JAG VET, men det är inte så jävla lätt !!

Flytta flytta flytta !!!... .



puss svej

Kommentarer
Postat av: Jojjo

LÖNT att du har en blogg TOSSE!!!!!!!!!!!

2008-07-30 @ 17:20:35
URL: http://winehouse.blogg.se/
Postat av: Elso

hallå., UPPDATERA dig beeeeby

2009-01-19 @ 11:29:29
URL: http://sagasimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0