hjärnkontoret flippar - kanske lite för ofta!?

igårkväll blev det mys med peter på kullaberg på kvällen, ahh.. löv it. sen körde man hem till mormor o morfar för att hämta litta saker för jag skulle sova hos pappa i ängelholm (för att jag ändå var tvungen att hämta litta bland mina saker som ligger intryckta i pappas förråd efter kaos-flyttningen), men OF COURSE, skulle till jobbet idag då direkt från ängelholm, tack vare mitt störda minne så blev det att jag fick åka inom höganäs ändå för jag glömde både nycklar och min instämplingsbricka.. OFTA. hatar mitt tankspridda och okoncetrerade hjärnkontor.

idag på jobbet har jag fan haft riktigt jävla kul, my, du har de mest "klokaste" kommentarena, haha, gillar dig för det. gatti, du är bara för go. fan, man måste uppskatta när folk blir totalt flippade, speciellt när man ar ett så pass monotomt arbete som man har. lite omväxling och störda människor behöver vi alla.

hmm, what more to tell. har då inte hänt sådär jätte mycket idag..

hmm, jo, lite arg och besviken kan jag dock säga att jag är, ansvar är ett ansvar, men när en människa inte kan ta NÅGOT ansvar överhuvudtaget, då blir jag fan förbnnad. gång på gång. trötta mig.

banga för att palla orka gita, or so to speak...

äckel westlifes låt sitter i mitt huvud, fan att man inte kan få ha en egen jävla musikspelare på sig på jobbet, rix-fm är ju föööör jävla bra.. !!! (sarke) ...

nä, sova nu heter det, ska upp tidigt imorgon, möta upp heidi i stan imorn så vi kan hämta sasha så hon kommer till ett bättre ställe, till pappsen och heidi. där får hon TJARLEEK!
Vill behålla dig min fina, men kan inte hålla på att flytta runt med dig som jag gör.
komemr sakna att somna med dig.. ha, låter lökigt men hon ÄR världens finaste katt på alla sätt.

NÄÄÄ, Godnatt nu.

Sleep tight, dont fight. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0