Mors dag - hemma från jobbet

jaha, då blev det inte så mycket till jobb idag om man säger så, upptäcker att man är både mega förkyld och har ont i halsen.... skit tradigt, hade ändå tagit mig hela vägen in igår kväll till syrran för att komma i hyfsad tid till jobbet, så är kroppen inte redo för ännu en arbetsdag.. usch, ville ju tjäna den summan extra, but what to do.
jaha, då åkte man direkt hm till mormor o morfar imorse och gick hem och la sig. vaknar upp nu lite över elva, solen skiner ännu en dag och inga moln kvar från kvällen igår. hope it lasts the rest of the day, modern kommer ju hit sen, syster jessica kommer inom någon timme nu också. iaf, när man kommer upp så ligger där en lapp från mormor o morfar där det vid sidan står en termos med färdigbryggt kaffe, Tack, de hzar cyklat ut till kullaberg, fan om jag varit frisk så hade jag följt med dem, fast iofs så hade jag isåfall varit på jobbet nu ändå. dammit.

nä, förhoppningsvis går halsontet (om man nu kan säga så, skitsamma, du fattar vad jag menar ändå:P) bort under dagen, ahh, det tror jag, har inte så jävla ont, men förkylningen är inte för jäkla trevlig den heller. ahh, får ta och dränka mig i nässpray nu och kränga halstabletter. blir säkert bättre sen.

jaja, lökiga josse lade faktiskt en liten titt på eurovision songcontest igår kväll när man kom hem till syrran och miro, och av ren chock så var det hyfsat många "bra" låtar jämfört med vad det bukar va, ha, frankrikes låt va fan soft, turkiet (tror det var de där piraterna) var urusla, kroatien va lite outstanding med bara den yttersta lills biten man fick se av gubben, charlotts låt var verkligen inget att komma med, fanns inte ens någon power i hennes låt eller framträdande vilket ganska många hade.. jaaaiks... FAN SYSSLAR JAG MED? sitter här och nästintill skriver en jefla recension om schlagern. oschidoschi, not like me. skit i deh.

nä, nu ska man väl äta frulle om man kan, dricka lite kaffe först för att mjuka och värma upp halsen litta, sen kan man slänga i sig en macka elelr två.
skriver möjligtvis mer under dagen.
heejj så länge.


Här har vi iaf en unge osm jag inte kan sluta skratta åt - evil eyes , varje gång jag ser den igen, och det kvittar hur många gånger jag sett den, brister jag ut i skratt.!
bara sök evil eyes på youtube.com så får ni fram en video där det står "SERIOUS BABY......lol.....something"
check it, tror ganska många sett den redan, titta då igen. haha.


nä nu kommer snart syrran och peter snart hit, ska sätta mig ute i solen lite och invänta dem.
bye så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0