new start

McNeil - dag 1
jaha, då var man på sitt nya jobb redan klockan 8. gick upp lite tidigare för att vi skulle hämta peters saker som låg kvar i min gamla lägenhet, som jag nyligen fick flytta från då han jag hyrde av blivit av med sitt kontrakt, sp jag vill flytta omedelbart, det var vad min valborg gick ut å, ATT PACKA.... kul!
iallafall. ja, som sagt så var det min första dag på mitt nya jobb, mcneil. ska jobba som synare, eller med ett finare ord, kvalitetskontrollant, typ... ha.. minne som en goldfish. jaja, då började första dagen med utbildning, fick gå runt lite, checka ut allt gick till på labbet eftersom vi kommer ha mycket kontakt med dem. lite historia om mcneil. lite information om hur noggrannt allting är så som syningen och renhållningen. det är ju dock japan vi snackar om, dem mcneil ska börja producera till och skicka ut direkt till kunderna. vilket de ej gjort tidigare. så det är mitt nya jobb, att se till så att japanarna är nöjda med sina produkter.
arbetskamraterna verkade både roliga och trevliga. dock har jag varit så fruktansvärt trött idag, höll på att somna under sista föreläsningen, har Aldrig förut varit i närheten att somna under en föreläsning tidigare. sjukt, tappade verkligen koncentrationen nu i slutet.

old but bound to my heart
detta känns super bra för mig, känner vekrligen att det ska bli skönt att arbeta med något annat. dock trivdes jag så fruktansvärt bra med mitt gamla jobb och då menar jag endast med personalen. det var dem som höll mig kvar på zoegas i över ett år och nio månader. ofta man jobbar som lokalvårdare så länge annars. jag hade ju däremot varienda uppgifter, då jag ansvare för köket och alla beställningar dit, besöken, sitta i receptionen etc. men blev så trött på det till sist att jag började må så dåligt. så jag hari nte mått så bra på länge som jag gjorde efter samtalet med fd chefen och sade upp mig.

prepare for ...
u har jag förberett mig för ett nytt liv. fått nytt jobb, träffat min fina peter, ser ut som vi flyttar ihop, får lite mer inkomst, kommer få sluta röka (eftersom jag jobbar på mcnel:P), ska börja bli mer snäll mot min egen kropp och SLUTA ÄTA PIZZA och bli lite mer höslosam (får dok se hur det kommer gå, *HAHA!) 

välkommen som fan to myself, to a healthier liv, with no skit ät all !!
(eller ja, vi får se hur det går, men så ser planerna ut iallafall, haha....)......

ELSA
Elsa gumman,  så super tacksam för att jag kunde bo hos dig att du erbjöd dig så snabbt. trivs mycket bra i din mysiga lägenhet , och att faktiskt få bo med dig igen under en obestämd tid!, Love som fan till dig Mi Bello !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0