Ordinary day

Dagens tanke ...
Om det är något som skrämmer mig så är det hur människor bara kan förvänta sig så himla mycket från varann. Den enda gången jag tycker att man som människa har rätten hos sig att göra det är när man själv är redo att ge tillbaka.



idag, Onsdagen den 14 april, jobbade jag min 8e dag på mcneil. tiden går fort, förra veckan (första veckan) hade vi en utbildning som var ihopsatt från en utbildning som egentligen, enligt dem, tar 6 månader. FÖRSTÅR DU DÅ, hur trött jag var förra veckan, shuuuhoooo Du.! 
Nu när jag ändå är igng och pratar om det, så.. TACK och åter tack Tesse för att du fixade detta jobbet till mig. !!

tidigare under dagen så var jag på mitt gamla jobb, Zoegas, och hälsade på. fick då en liten present några hade sparat ihop till. fick presentkort på väla och en liten söt och fin bukett elke hade plockat ihop till mig - förgätmigej eller hur det nu stavas! Underbart!.. fy vad jag saknar många där redan, känns oms en del av mig bara flygit bort sedan jag slutade där. eviga tjajt.. men saknar er. TACK !

...Nä, nu ska jag försöka sova o hoppas på att sasha inte väcker mig EN Enda Gång !!!

image24

Mina fina systrar -
Jessica och Malin - Kärlek !

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Tesse

Baah, äntligen! Vassegod ;P Ses på måndag fjällan, häh. pöss

2008-05-17 @ 16:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0